Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OKPrzedszkole numer 155 „Roztańczona Kraina”, czyli w skrócie przedszkole znajduje się przy ulicy Bartniczej 6 w Warszawie.

Budynek

Budynek przedszkola, widok od ulicy Bartniczej

Tutaj jest budynek przedszkola, do którego chodzą dzieci. Budynek jest parterowy.

Wejście do budynku nie ma ograniczeń w postaci schodów. Wejście jest odpowiednio szerokie dla osoby poruszającej się na wózku.

W przedszkolu nie ma toalety dla osób niepełnosprawnych.

Do przedszkola można wejść z psem asystującym.

Przy budynku nie ma miejsc parkingowych.

Miejsca parkingowe są po drugiej stronie ulicy, na której jest przedszkole.

Czym zajmuje się przedszkole?

Przedszkole prowadzi zajęcia edukacyjne dla dzieci i się nimi opiekuje.

W przedszkolu dzieci bawią się i uczą.

Do przedszkola chodzą dzieci w wieku od 3 do 6 lat.

Kontakt z przedszkolem – załatwienie sprawy

Jeżeli chcesz się skontaktować z naszym przedszkolem możesz:

  • napisać pismo i wysłać je na adres: Przedszkole nr 155 „Roztańczona Kraina”, ul. Bartnicza 6, 03-358 Warszawa
  • możesz wysłać e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • możesz zadzwonić pod numer telefonu: 22 811 43 49
  • możesz przyjść do sekretariatu przedszkola od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Sekretariat to miejsce, w którym można zostawić pismo, podanie, dokumenty i otrzymać potrzebną informację o przedszkolu.

Jak trafić do sekretariatu?

Sekretariat znajduje się w małym holu po wejściu do przedszkola.

Gdy wejdziesz do przedszkola, zobaczysz:

Widok po wejściu do przedszkola

Po wejściu trzecie drzwi po lewej stronie to drzwi do sekretariatu.

Pokój nr 3 – to są drzwi do sekretariatu